Hlavnímu městu sice vinou ekonomické recese ubývají příjmy z turismu, přesto se v březnu na adrese Janáčkovo nábřeží 2 otevřel nový hudební klub Jazzdock. Architektonicky nápaditá stavba, položená pouze několik čísel nad vodou, případné návštěvníky láká už svým vzhledem: podsvícený bar fosforeskuje skrze široká okna na desítky metrů daleko a jeho odrazy tančí na hladině přilehlého zdymadla.
Na rozdíl od zaběhnutých pražských scén se však Jazzdock hodlá orientovat na domácí publikum a tomu přizpůsobil jak ceny nápojů a kuchyně, tak i vstupné: pro běžné návštěvníky stanovené na 150, – Kč (tedy o celou stokorunu níže, než je tomu např. U staré paní) a s další padesátikorunovou slevou pro studenty nebo stálé návštěvníky, což je pro změnu podobný model, s jakým před časem přišel pražský Live at The Jet Set. Dramaturgie klubu počítá nejen se stálicemi místní scény, ale také s pořádáním vlastních minifestivalů: první takový bude blok jarního blues ve dnech 2.–4. dubna, jenž představí např. kapelu Erika Stanglina. Ve dnech 9.–11. dubna budou mít posluchači šanci slyšet Organic Quartet varhaníka Ondřeje Pivce, čerstvě se navrátivšího ze studií v New Yorku, a konečně 20.–22. dubna pak Jazzdock pokřtí debutovou desku pianistky, skladatelky a zpěvačky Beaty Hlavenkové.
Ta vloni na podzim natočila americké album s bubeníkem Jonem Wikanem, trumpetistkou Ingrid Jensen a saxofonistou Richem Perrym, tedy jmény známými z orchestru Marie Schneider. Na albu se podílel také australský basista Matt Clohesy a pedal steel kytarista Dave Easley, jehož sóla zdobila například alba Fellowshipu bubeníka Briana Bladea. Deska s názvem Joy For Joel vychází v těchto dnech na labelu Animal Music a pokřtěna bude za účasti Jensen, Wikana nebo hostujícího polského kontrabasisty Michala Baranskiho.