Virtuózní kytaristka s výraznou barvou hlasu, širokým rozsahem kontraaltu, občasně zasahujícím až k opernímu projevu, se po čtyřech letech od posledního alba Hunted (2020) jistě přejné krásné odmlky, kdy povila a mateřsky opečovávala potomka, pustila do víceméně mimopísňových novotvarů k obrazu, navíc limitovaných režisérsky-dramaturgickým rámcem. Bylo jasné, a s tím musela počítat, že i ty nejsilnější skladby, do nichž zasadila srdce, mohou být třeba v (pro autorku) nejvypjatějším momentu ustřiženy, vyrvány, a do nich k filmovému ději napasován třeba dialog, chrápání, zvuk kávovaru, škrtnutí zapalovače, bouračka aut, drcení plechy na plechy, klaksony a úpění.
Ať už režisér s producenty čekali cokoli, všechno pasuje. Krátký otvírák prvního disku You´re Not God je depresně valivý, až vám nabízí sebevražednou žiletku. Tommy´s Plan je song ještě o řád temnější, s přeechovaně zahuštěnou baskytarou pod mistrovskými kresbami Anniny kytary a hlavně jejího zpěvu a textu. Tommy´s Plan se překlopí v Tommy´s Requiem #1 s děsivými údery vazbící kytary, dechu, posledního výdechu. Každý track má 2─3 minuty a je vlastně svéprávnou kompozicí-písní, jistěže tematicky filmově prolínavou.
Druhý disk pro Season 6 je hudebně i zvukově ostřejší, někde až brutálně, jak se na výpravnou krvavou gangsterskou ságu patří (v češtině pod názvem Peaky Blinders – Gangy z Birminghamu). Samostatné kytarové pasáže můžou lehce připomenout score Neila Younga Dead Man, kapelní kusy mají zas feeling blízký soundtrackům dvojice Warren Ellis/Nick Cave. Jsou tu ale i silné písně jako třeba hutná autorská Ain´t No Grave s překrásným zpěvem nebo takřka k nepoznání neurvale přepracovaný cover Caveovy Red Right Hand. Na Season 5 nahrála Anna Calvi všechny nástroje (včetně houslí, klavíru a perkusí), pro Season 6 si už přizvala pár muzikantů. Hudba je to někdy trpitelsky strašidelná, drásavá, někdy andělsky nebeská, vždy však silná a působivě ohromující.