Nový Slavíkův projekt opět vybočuje z mainstreamu našeho současného jazzu. Spoluhráče v triu poznal během studia na Royal Academy of Music. Liam Noble (1968) zde hraje na pianino, je skladatel a hudební pedagog. Paul Clarvis (1963) je profesorem bicích nástrojů, znalec latinsko-amerických a etnických rytmů. Album obsahuje devět titulů, z toho čtyři standardy různého autorského původu, čtyři napsal Jiří Slavík a závěrečný titul je z českého dechovkového prostředí, jenž se bizarně stal součástí globálního hudebního dědictví. Nejdříve standardy: Gershwinovu Lullaby uklidňuje basová figura a jí sekundující melodie rozvíjená na pianino – výsledným dojmem je nálada plná něhy. Nostalgia in Times Squere, blues jak odněkud z baru časů, kdy velký skladatel a pianista Charlie Mingus spoludefinoval hard bop rytmicky pojímanými melodiemi; opět skvělé klavírní sólo Nobleho. Také tisící devítistá devátá varianta tradicionálu Red River Valley rozechvívá melancholii doby správných kovbojů, zní milostně i v sólu kontrabasu. It´s Long Way to Tipperery je pochodová píseň zlidovělá v Irsku, zde uvedený autor McCormack je ve skutečnosti zpěvákem první nahrávky (1914). Trio se chopilo písně pietně natolik, že si k nahrávce přizvali i zpěváka Alexe Bonneye, v závěru trio tvoří sbor. V druhé válce se proslavila Modřanská polka aka Škoda lásky Jaromíra Vejvody, ve světě proslavená jako Beer Barrel Polka. Trio ji zcela „odkmochovalo“ a zpomalením obnažilo melodickou podstatu – píseň doslova rozkvetla; Slavík si ještě v závěru sloku nostalgicky „přezpívá“. Čtyři Slavíkovy skladby do nálady standardů krásně zapadají, mají chytlavé melodické nápady (My London Past), bopově zazáří ve svěží Same Old S, Liam Noble si sólově užije poklidný valčíček Paul´s Noble Waltz a téma And Then It Did Come uvádí klavír, následně v doprovodu basy – možný hit alba. Hudba Nostalgie je pro dnešní rozhrkanou dobu fungující balzám.