Japonské uskupení Sanjah je novým hudebním projektem legendárního japonského písničkářského barda Kana Mikamiho, který svou temně folkovou dráhu započal na začátku sedmdesátých let. Dalšími členy jsou veteráni tokijského undergroundu a avantgardní scény: bubeník Toshi Ishizuka, který hrál společně s Mikamim a Keiji Hainem ve skupině Vajra, a saxofonista Masayoshi Urabe. Album MUSEN/IS (PSF/RéR CZ, 30:15, 2006) tvoří tři improvizované kompozice. Mísí se v nich Mikamiho písničkářská jemnost, spočívající především v naléhavém, proměnlivém vokálním výrazu, který balancuje mezi šepotem, deklamací a exaltovaným zpěvem, s tonální bicí metodou Toshi Ishizuki a freejazzovými vstupy Masayoshi Urabeho. Deska se nese v temném, melancholickém duchu, často zachází i s tichými plochami (například perkusní šelesty a harmonika v druhé skladbě), které však většinou přejdou do polohy v níž je Mikami nejsilnější – silný folkový výraz vědoucího vypravěče doprovozený nezkreslenou kytarovou hrou. Touto spoluprací se Mikami vrací ke svým nejsilnějším skupinovým albům, která nahrál v první polovině devadesátých let se skupinou Vajra.
Další nahrávkou japonských PSF je archivní živý záznam dvou koncertů, mapující počátky neopsychedelicko- garážové skupiny Maher Shalal Hash Baz. Kapela vznikla v první polovině osmdesátých let v rámci bující tokijské undergroundové scény a funguje dodnes. Založil ji bubeník a klávesista Tori Kudo, známý například z dua Noise. První stopa alba LIVE 1984–85 (PSF/RéR CZ, 2006, 53:49), zachycující koncert z roku 1984, trpí velice nekvalitním zvukem, jednotlivé nástroje se slévají do nezáměrně hlukové masy a výsledek je spíše rockový. Druhý koncert, nahraný o rok později, už se dá jako psychedelie označit spíše. Koncertu dominují výrazné melodie, naechované kytarové vyhrávky a houslové melodie vytvářejí povědomé pasáže, které by se při troše dobré vůle daly připsat třeba Plastic People. Na některých místech však melodie, dokreslované jednorozměrným zpěvem, začínají být příliš líbivé a jednoduché. Český posluchač toto album patrně úplně nedocení, ale jako dokumentační materiál historie japonského undergroundu jsou tyto záznamy podle sleeve-note alba klíčové.